Κατηγορίες

Οδηγός Μηχανογραφικών: πώς να επιλέξω σωστά τις σπουδές μου στα ΑΕΙ και ΤΕΙ

Οδηγός Μηχανογραφικών: πώς να επιλέξω σωστά τις σπουδές μου στα ΑΕΙ και ΤΕΙ

ΤΙΤΛΟΣ: Οδηγός Μηχανογραφικών: πώς να επιλέξω σωστά τις σπουδές μου στα ΑΕΙ και ΤΕΙ
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Χρήστος Κάτσικας
KET: 5287
ΒΚΜ: 5963
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: Η ουσιαστική μελέτη του βιβλίου μπορεί να βοηθήσει τους υποψηφίους στον τρόπο σωστής επιλογής των σπουδών που επιθυμούν, να τους πληροφορήσει για τα τμήματα που παρουσιάζουν ιδιαιτερότητες (περισσότερα χρόνια σπουδών, ειδικές συνθήκες εισαγωγής, επαγγελματικά δικαιώματα κτλ.) και για τον τρόπο επιλογής των εισαγομένων. Μέσα στις σελίδες του δίνονται απαντήσεις σε όλες κυριολεκτικά τις ενδεχόμενες απορίες του υποψηφίου, ενώ αντιμετωπίζονται με σαφήνεια οι προβληματισμοί που εκφράζονται συνήθως για διάφορα σημαντικά ζητήματα επιλογής των σπουδών. Ιδιαίτερα η μελέτη του τμήματος του βιβλίου που εστιάζει στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού, η οποία μοιάζει με σπαζοκεφαλιά, μπορεί να βοηθήσει τους υποψηφίους να ξεκαθαρίσουν το «θολό τοπίο» των σχολών ΑΕΙ και ΤΕΙ, ώστε οι «κρίσιμες επιλογές» για τις σπουδές και κατ’ επέκταση το επάγγελμά τους να είναι πιο κοντά στις προσδοκίες και στα όνειρά τους! Παρουσιάζουμε τα πέντε επιστημονικά πεδία και τις σπουδές που συμπεριλαμβάνονται σε αυτά, εστιάζοντας στις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές προοπτικές, σύμφωνα με τα πορίσματα ερευνών τόσο των πανεπιστημίων όσο και των φορέων της αγοράς εργασίας. Παράλληλα εστιάζουμε στην «τεχνική» της επιλογής των σπουδών, καθώς η συμπλήρωση και κατάθεση του μηχανογραφικού δελτίου από τους χιλιάδες υποψηφίους όλων των κατηγοριών (τελειοφοίτους, αποφοίτους, κατηγορία 10%) είναι το καμπανάκι που χτυπά, προειδοποιώντας για την «τελευταία στροφή» στο σκληρό αγώνα δρόμου «για μια θέση στον ήλιο» της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τέλος, παρουσιάζουμε ορισμένες άλλες παραμέτρους στην πορεία εισαγωγής των υποψηφίων στα τριτοβάθμια ιδρύματα, οι οποίες μένουν συνήθως στο περιθώριο των συζητήσεων, αν και μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό των επιλογών των υποψηφίων. Η ενημέρωση για τις παραπάνω παραμέτρους μπορεί να βοηθήσει στον καλύτερο σχεδιασμό των επιλογών των υποψηφίων, καθώς αυτοί μπορούν να φτάσουν στον τελικό σκοπό τους από «τρίτο» δρόμο.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: Στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, σε όσους θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις γενικότερα, σε εκπαιδευτικούς και γονείς.



Page generated: 02/10/2024 18:16:33