Κατηγορίες

Κωδικός προϊόντος: 14153
Ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση
Κωδικός προϊόντος: 14153

Ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση

ΔιαθεσιμότηταΔιαθέσιμο στο ράφι

210 36500 80Τηλέφωνο

Χαρακτηριστικά Βιβλίου

Κατηγορίες Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες > Παιδαγωγικά
ISBN9786180701531
Εκδοτικός οίκοςΕκδόσεις Πατάκη
Βάρος0,84
ΔιαθεσιμότηταΔιαθέσιμο στο ράφι
Σελίδες496
Διαστάσεις17x24
Ημερομηνίας 1ης παρούσας έκδοσηςΝοέμβριος 2023

Συντελεστές

Επιμελητής Πλακίτση, Κατερίνα
Επιμελητής Κολοκούρη, Ελένη
Επιμελητής Κορνελάκη, Αθηνά-Χριστίνα
Επιμελητής Σταμούλης, Ευθύμιος

Φίλτρα

Γλώσσα βιβλίουΕλληνικά
Γλώσσα πρωτοτύπουΕλληνικά
ΑντικείμενοΠαιδαγωγικά, Φυσικές επιστήμες
ΕίδοςΜελέτη
Τάξη / ΒαθμίδαΕύδοξος (ενεργό)

Σύνοψη

Οι σύγχρονες προσεγγίσεις στην έρευνα και διδασκαλία των Φυσικών Επιστηµών στην προσχολική ηλικία επικεντρώνονται σε βιωµατικές και διερευνητικές εµπειρίες µάθησης που ενισχύουν την περιέργεια, την κριτική σκέψη και την αγάπη για την επιστήµη. Οι εκπαιδευτικοί αξιοποιούν διαθεµατικές προσεγγίσεις όπως η STEAM, προκειµένου να προσφέρουν µια ολιστική προσέγγιση που ενθαρρύνει τους µικρούς µαθητές να εξερευνήσουν και να εφαρµόσουν τις επιστηµονικές τους γνώσεις. Ένα σύγχρονο εργαλείο της διαθεµατικής προσέγγισης αποτελεί η εκπαιδευτική ροµποτική, η οποία προσφέρει µια βιωµατική και ελκυστική πλατφόρµα για παιδιά µέσω της οποίας καλλιεργούνται βασικές έννοιες µηχανικής, η λογική συλλογιστική και υπολογιστική σκέψη. Επιπλέον, η εισαγωγή των τεχνών και της δηµιουργικότητας στο πλαίσιο της STEAM εκπαίδευσης επιτρέπουν στα παιδιά να εκφράσουν τις ιδέες τους πολυτροπικά. Η ενσωµάτωση των παραπάνω καλλιεργεί τη φαντασία των παιδιών και προωθεί µια ευρύτερη κατανόηση της διασύνδεσης των διαφορετικών επιστηµονικών κλάδων. Προς την ίδια κατεύθυνση κινούνται οι εκπαιδευτικές δράσεις σε µη τυπικούς χώρους µάθησης όπως το µουσείο, στο οποίο οι µαθητές έρχονται σε επαφή µε διαδραστικά εκθέµατα και εκπαιδευτικά προγράµµατα κατάλληλα για την ηλικία τους. Εξίσου σηµαντική στην προσχολική ηλικία είναι η εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία, µέσω της οποίας οι µαθητές αναπτύσσουν µια ολιστική κατανόηση της αλληλεξάρτησης µεταξύ της ανθρώπινης κοινωνίας και της φύσης και έχουν τη δυνατότητα να γίνουν φορείς θετικής αλλαγής µε ορίζοντα ένα βιώσιµο µέλλον. Συνεπώς, οι σύγχρονες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση των φυσικών επιστηµών για την προσχολική εκπαίδευση παρέχουν µια σταθερή βάση για επιστηµονικό γραµµατισµό και διά βίου µάθηση και προετοιµάζουν τα παιδιά για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα. Σοφία Αγιοπετρίτου / Αγγελική Βελλοπούλου / Ευθυµία Γώτη / Μηνάς Δασυγένης Σταυρούλα Δηµητρά / Αγγελική Δηµητρακοπούλου / Γεώργιος Ζαχαρής / Δηµήτρης Ζιούζιος Δηµήτρης Θεοδωρακόπουλος / Μιχάλης Ιωάννου / Μιχαήλ Καλογιαννάκης / Αναστασία Καλογιαννίδου Μαρία Καµπεζά / Ελένη Κολοκούρη / Αθηνά-Χριστίνα Κορνελάκη / Μάτα Κορτζή Αλεξάνδρα Κοσκολού / Γεώργιος Κρητικός / Ανθούλα Μαΐδου / Ευαγγελία Μανταδάκη Αδαµαντία Μαργαρίτη / Στυλιανός Μαστρογιαννάκης / Πολυξένη Μήτση / Μαρία Μπιρµπίλη Αθανασία Μπραγιάντση / Θαρρενός Μπράτιτσης / Μαριάνθη Νάστου / Γεωργία Νάτσιου Ειρήνη Νικολάου / Παρασκευή Νταλαούτη / Πηνελόπη Παπαδοπούλου / Χριστίνα Παπαζήση Μαρία Παπανδρέου / Κατερίνα Πλακίτση / Χαρίτων Πολάτογλου / Δηµήτρης Πρωτοπαπάς Χαρίκλεια Ρεκούµη / Μαρία Σακελλαρίου / Βασιλική Σκένδου / Μιχαήλ Σκουµιός Ευθύµιος Σταµούλης / Παναγιώτα Στράτη / Ελένη Τσέου / Ιωάννα Τσολοπάνη Γεώργιος Φεσάκης / Αικατερίνη Φλώρου / Μάρθα Χάιτα / Ευφροσύνη Χατζηλία / Ζωή Ψαροµηλίγκο


Page generated: 23/11/2024 14:37:29